ilicmarko.com Marko Ilić
- Feed has no items.
Pišemo o izradi sajtova, prodavnica, seo optimizaciji i marketingu
Cena je vaš prvi problem pri pokretanju web sajta? Istina je da sajt može biti besplatan na početku, ali ako očekujete bilo kakvu zaradu za svojih napora da li je to prihod od oglasa, prodaje affiliate-a ili online prodavnice – istina je da ste dobili onoliko koliko ste uložili.
Koji su svi skriveni troškovi za pokretanje web stranice, i koliko možete da očekujete da platite za svaki?
U najmanju ruku, trebate da investirate u svoje ime odnosno domen i u kvalitetan web hosting paket. U zavisnosti od vrste domena koje ste izabrali, troškovi mogu da budu od samo par stotina dinara godišnje, pa čak i do par stotina hiljada dinara.
Svaki web sajt treba imati svoj domen koji će biti prepoznatljiv na internetu. Možete kupiti potpuno novi domen ili kupiti onaj koji već registrovan određeno vreme.
Svaki web sajt mora imati svoj web hosting kako bi bio online. Vaš web dizajner vam može ponuditi sigurni web hosting ali to ne uključuju u cenu svog posla same izrade web sajta.
Nakon odabira svog domena i hostinga, vreme je da se razmotri izgled odnosno web dizajn sajta. Iako postoje bezbroj mogućnosti sa besplatnim šablonima, trebalo bi da razmislite o premium ili prilagođenim dizajnima ako želite da se vaš sajt izdvaja iz gomile i da ima sve funkcionalosti koje su vam neophodne za poslovanje.
Često, mnogi „dizajneri“ ne uspevaju da objasne svojim klijentima, kao i potencijalnim klijentima zašto prave jeftine sajtove, ili kako će korišćenjem jeftinog templejta – sajt koštati mnogo više nego ako bi smo potrošili malo više novca unapred za profesionalnu izradu web sajta.
Kada dobijete par ponuda za dizajn sajta, primetićete da raspon cene može biti širok. Možete dobiti ponudu za izradu sajta u iznosu od čak 1,000 € ili ‘pak za samo 50 €.
Verovatno se pitate zašto je raspon cene toliki?
Uglavnom je to zbog kombinacije funkcionalnosti koja se traži, koliko je velika kompanija koja vas je angažovala ili da li će od vas zahtevati izradu celog sajta ili samo podešavanje teme.
Možda mislite da ono što vam je potrebno i ono što želite je zapravo jednostavno, ali ono što ne znate jeste da je put do postizanja cilja i pravljenja toga jednostavnim, zapravo jako komplikovan. Sa druge strane, vaš programer može biti neiskusan (ili što je još gore, lenj) pa vi možda i ne dobijete ono šta ste zahtevali ili šta ste mislili da zaslužujete kao poslodavac.
Ako mislite da ćete uštedeti ogromnu količinu novca tako što ćete koristiti već postojeći šablon sajta, razmislite ponovo. Ali ume da deluje jako primamljivo, zar ne? Samo 50 € i imaćete svoj sajt. I jednom kada je vaš sajt napravljen, možete bivati pronadjeni na Google-u i ljudi će se priključivati vašem poslu!
Deluje previše dobro da bi bilo istinito? Pa, i jeste tako.
Kada je vaš dizajn postavljen, moraćete da ispunite svoj sajt sa sadržajem i eventualno pokrenuti blog. Mogli bi ste sami da pišete, ali je ipak najisplativija da unajmite profesionalnog pisca (writer) koji zna kako da uključi vaše ključne reči i da vaše posetioce pretvorite u kupce. U zavisnosti od vašeg standarda kvaliteta, možete potrošiti onoliko malo koliko i 1€ po pisanoj stranici koliko traži početnički pisac pa i do 100 € po stranici ili više koliko traže profesionalci.
Vi verovatno niste ni programer niti web dizajner. Templejti su uglavnom izradjeni sa vrlo malo sličnosti sa onim što vama treba. Pokušavajući da budu pogodni za sve ljude, 95% templejta nije dizajnirano za pravilnu upotrebu ili korišćenje. Da bi ste dobili templejt sa efikasnim obavljanjem konverzije i rezultatima pretrage, moraćete da zaposlite nekog ko će odraditi posebno css kodiranje, kreirati posebne ikonice i dodati nekoliko „plug-ins“ ako templejt uopšte dozvoljava to.
Kada pokušate da uštedite novac, obično platite na ovaj ili onaj način, pa hajde da ispitamo kako treba uraditi pravilno.
Platite realnu cenu za kvalitet koji dobijate
U velikoj šemi stvari, da li bi ste platili 50 € za nešto što će vam se isplatiti €2-200 na taj jedan dolar? Ako je vaš odgovor „Ne“ onda trebate preispitati sebe oko toga da budete poslodavac.
Kvalitetan web sajt (u cenovnom rangu 300-1000 € ili više ako imate kupovnu korpu ili posebne elemente) nije „skup“. Kvalitetan web sajt koji je optimizovan za top listu pretraživača, koji ima mogućnosti za društveno deljenje, i profesionalno je dizajniran i kompatibilan za sve kompjutere i mobilne uredjaje, je zapravo investicija u vaš posao. To je vaša online prodavnica.
Ako imate molersku firmu, da li ste dobili samo najjeftinije prodajno mesto ne ozidano i ne ofarbano? Da li ste zadovoljni time što ste dobili bar nešto? Uzmimo primer koji se odnosi na većinu ljudi: kada kupujete automobil, da li uzimate najjeftiniji automobil koji će samo da se kotrlja, ili tražite najbolju cenu, da ima dobre karakteristike i slično?
Na duže staze, jeftini web sajtovi će vas koštati mnogo više zbog gubitka posla nego što će sajt koji je kvalitetan i profesionalno urađen.
Ublažite svu bol i stres ne dopustite komšijinom malom za kompjuterom da uradi nekvalitetan, neprofesionalan i prilagođavajući šablon sajta i kontaktirajte naš tim kako bi dobili najbolju cena – kvalitet ponudu.
Zahvalićete nam se kasnije. Obećavamo.
Jeste li znali da je 40% svih pretraga u 2016. na Google pretraživaču u Srbiji došlo sa mobilnih uređaja? Ljudi sve češće pretražuju stvari u pokretu, pa će ovaj procenat verovatno nastaviti da raste. Vaš web sajt trenutno nije optimizovan za prikaz na mobilnim uređajima i u riziku ste da izgubite jedan deo saobraćaja. Ovim člankom želimo Vam predstaviti informacije i resurse koje već od danas možete početi da upotrebljavate kako biste iskoristili trend porasta korišćenja pametnih telefona u Srbiji kao sjajnu priliku za povećanje saobraćaja i novih klijenata sa mobilnih uređaja.
50% ljudi u Srbiji koristi pametne telefone, a 79% ljudi mlađih od 35 godina. Pametni telefoni su postali kritičan deo kompleksnog procesa kupovine i mogu Vam omogućiti: pozive, prodaju, saobraćaj prema web stranici, mogućnost interakcije sa klijentima, skidanja mobilnih aplikacija, itd. Prosečan broj uređaja povezanih na Internet je 1.9 po osobi u Srbiji. Broj pametnih telefona u Srbiji se povećao 2.1 puta od 2013. Pametni telefoni se u Srbiji najčešće koriste za: društvene mreže (42%), pretragu (47%), online video sadržaj (36%)
Brzina učitavanja web stranice
Prednost dajte sadržaju web stranice
Omogućite kompresiju grafičkih elemenata
Izbegavajte redirekciju odredišne stranice
Umanjite CSS
Smanjite serversko vreme za odgovor
Korisničko iskustvo (UX design)
Najčešće greške kada se stranica čini kao da je prilagođena za mobilne uređaje:
Uradite „test brzine učitavanja web stranice“ da biste dobili preporuke za brzinu učitavanja
Uradite „test prilagođenosti web stranice za mobilne uređaje“ kako biste dobili preporuke za korisničko iskustvo (UX design) na mobilnim uređajima
25 principa dizajniranja web sajtova za mobilne uređaje
Članak na AdWords korišničkom centru koji govori o otpimiziranju web sajta za mobilne uređaje
Pogledajte naš korak-po-korak vodič za popularne platforme koje nisu izrađene od strane Googlea, a služe za upravljanje web sajtovima (npr. WordPress, Joomla, Prestashop itd.). Migracija na mobilno optimizovane web sajtove je preko ovih platformi lakša je nego što mislite
Verovatno se pitate: „Zašto bi mi trebao novi sajt? Već imam jedan!“. Postoji velika verovatnoća da ako je Vaš web sajt stariji više od 3-5 godina, već primetno zastareo. To pokazuje samom posetiocu da ne pratite nove tehnologije i dokazuje vašu neažurnost. U digitalnom svetu nove tehnologije i trendovi se, verovali ili ne, menjaju jednom nedeljno, ponekad svakodnevno i tada praćenje tih tehnologija može biti teško. Evo par razloga zašto Vam je potreban novi sajt za 2017. godinu.
Oronuo malter na vašem lokalu isto što i zastareo izgled vašeg sajta
Baš kao i vaš stvarni (realni) lokal ili prodavnica u vašem gradu koja je napravljena od cigle i maltera se mora vremenom obnoviti, okrečiti ili estetski doterati kako bi bila privlačnija i lepša na oko. Kupac odnosno posetilac će se osećati prijatnije kada kroči u vaš lokal. Tada posetioci shvataju da Vam nije samo „do para“ već želite da uložite u svoje poslovanje kako bi se oni osećali prijatnije i lepše.Oni će imati utisak da ste veoma organizovani i savremeni.
To će se svakako odraziti na bolje poslovanje i veću zaradu. Isto ovo se odnosi i na vaš sajt. Izgled vašeg sajta je jako bitan ali je bitno i da poslušate ljude koji se bave njegovim izgledom i poslušate ih jer ne smete imati mnogo grešaka prilikom dizajna.
Ukoliko je na prvi pogled vaš sajt neodržavan i ne prati nove tehnologije prvi utisak svakako nije pozitivan jer pokazuje na to da više i ne postojite i da ste tehnički zaglavljeni par godinama unazad.
Za redizajniranje sajta nije potrebna ni cigla ni malter već tim koji će sa svojih 10 prstiju učiniti vaš sajt savremenim, privlačnim i potpuno modernim . Izrada sajta kao i redizajniranje ne mora uvek biti skupo.
Društveni mediji će dominirati i u 2017. godini
Društveni mediji (Social Media) su jedan od najbrže promenljivih industrija trenutno bilo gde u svetu. Ponekad najnovija tehnologija menja društvenu igru, ili stara ideja (npr virtuelna stvarnost) postaje virusno popularna. U svakom slučaju, kao i u 2016. godini, i u 2017. društvene mreže će biti još popularnije.
Kada ljudi diskutuju o društvenim medijima, izgleda da je veći naglasak na društvenim mrežama nego na društvenom umrežavanju. To je prilično čudno, s obzirom da messaging aplikacije imaju mnogo širu zajednicu korisnika od društvenih mreža.
U stvari, WhatsApp, Facebook Messenger i Viber zajedno imaju više korisnika nego na velikim socijalnim mrežama kao što su: Facebook, Tvitter, LinkedIn, i Instagram. Kompanije su masovno već iskoristile ogromne baze publike na platformi kao što je Facebook i Twitter.
Godinama su socijalne mreže glavno mesto za marketing ali i komunikaciju. Komunicirajte sa vašim klijentima, dopustite im da vam se obrate putem poruka, ne dozvolite da imaju tu barijeru.
Ako koristite društvene medije da bi svoje mušterije ili klijente upoznali sa najnovijim dešavanjima i aktivno upravljalji njom dnevno ili svake nedelje, možda bi bilo mudro da prikažete svoj Twitter feed ili Facebook poruke direktno na vašem sajtu. U suprotnom, vaša neaktivnost i neažurnost na društvenim medijima mogu da osakate vaše online poslovanje i napor koji ste uložili.
Vaš sajt nije prilagodljiv prenosivim uređajima? -Propast!
85% sajtova se pregledaju baš sa mobilnog telefona. Da je jako važno imati mobile-friendly sajt shvatilo je Google odnosno Google-Search Engine Optimization rangiranje još 2016. godine i tada je prosto rekao da sajtovi koji nisu optimizovani za mobilne uređaje su:
O ovom problemu smo pisali i prošle godine gde smo pokazali i neke statističke podatke o surfovanju preko mobilnih telefona i koliko je zaista bitno da sajt bude mobile-friendly odnosno optimizovan za prenosne uređaje.
Imajući moderan, mobilno optimizovan i estetski doteran sajt ce pružiti povećanje procenta konverzije skoro odmah, i to bi trebalo da Vam bude glavni cilj u 2017. godini.
Zikma Solutions vam može pomoći u tome. Možemo da radimo sa vama da izgradite sajt na koji ćete biti ponosni i koji će Vam donositi i nove klijente.
Ukoliko želite da Novoj godini povećate potencijal za novim kupcima i uspehom, hajde da 2017. godinu počnemo sa novim , potpuno modernim, sajtom!
Vaš web sajt je vaše najočiglednije i najosnovnije marketinško oružje za vaš biznis, zato je od velike važnosti ako je odrađen kako treba.
Web sajt koji je dobro odrađen je onaj koji ima sposobnost da privuče što više publike ali i potencijalne mušterije, koji takođe obuhvata vaše poslovne ciljeve, i odgovara na pitanja korisnika vaših servisa i proizvoda. Ali, ne i onaj za koji mislite da samo „izgleda dobro“.
Sajt koji je loše dizajniran neće biti u mogućnosti da privuče kupce i može da dovede do gubitka prihoda usled klijenata koji bi mogli da vam okrenu leđa
Izbegnite ovo i podignite svoj rejting, tako što ćete izbeći ove već viđene greške.
Klijent želi dizajn sajta prema sopstvenom ukusu i želji
Ovo je štetno po vas i vaš posao. Svakako znamo koliko je važno imati kompletan web sajt, koji u potpunosti objašnjava šta vi i vaša kompanija predstavljate, čime se bavite i šta imate da ponudite, ali ako niste u mogućnosti da dostignete prikladnu publiku i ljude ili firme koje bi mogle da budu zainteresovane za vaš posao i servise koje nudite, gubite vreme i novac.
Dizajn se vrti oko vas i vaših poslovnih potreba, što se ne može uspešno postići bez adekvatnog i jasnog razumevanja vašeg marketa.
Najveća greška koju bi klijent mogao da napravi je da dizajniraju web sajt prema sopstvenom ukusu i želji. Nažalost, to nije dovoljno, i uobičajeno ne privlači publiku.
Fokusirajte se na ono što je korisnicima vašeg sajta važno
Dragi moji, većina agencija za web dizajn razume kritično gledište na marketing kakvo bi vaš web sajt trebalo da zahteva, i ti zahtevi nigde ne trebaju da budu bezukusni, ili da se nezainteresovano i prezauzeto ophodite prema svom web sajtu. U tom slučaju, niko vas neće shvatati ozbiljno ni odgovorno. Bitno je da se fokusirate na ono što je važno, ono što je korisnicima vašeg sajta važno, i presudno.
Sadržaj i dizajn koji neće zadati glavobolju posetiocima vašeg sajta je bitno da nađu informacije jednostavno i jasno, pogotovo je važno da je vaš veb sajt optimiziran adekvatno i za mobilne uređaje, s obzirom da većina ljudi konzumira internet sa mobilnih telefona, tablet i sličnih prenosivih uređaja.
Da li ste znali da je velika verovatnoća da će vaš posetilac odustati od potrage za onim što mu je potrebno ako ne nađe ono što traži za bukvalno 3 do 5 sekundi. Prekasno je? Ne komplikujte.
Ne postoji jasan poziv na akciju
Vaš sajt ima lepo, određeno i jasno značenje. Ali u čemu je poenta ? Šta ovo znači u pogledu vašeg posla, i procesa privlačenja publike?
Da uputite poziv na akciju znači poziv na kupovinu vašeg proizvoda, korišćenje vašeg servisa, ili možda može da znači popunjavanje formulara za ugovor. Bez obzira na sve, ova sekcija ili funkcija mora da bude laka za pronalaženje, jasna lokacija na sajtu koju će vaši korisnici moći da razumeju i izaberu uz jednostavnost.
Ako sadržaj koji se nalazi na vašem web sajtu odgovara na pitanje “Šta ja postižem uz ovo?” vaš poziv na akciju bi trebalo da vam objasni kako da dođete do toga. Veliki web sajt drži svoje posetioce za ruke, i pokazuju im šta je dobro i kakve korake bi trebalo da preuzmu sledeće.
Nerealne ili potcenjene cene
Kako vreme prolazi, ljudi će prilaziti vašoj kompaniji nakon što zaposle jeftinog dizajnera koji dozvoljava da se posao koji je loše isplaniran pomera u smeru koji predstavlja neosporno jeftine proizvode. Sa druge strane, lako je primiti se na skupe, kompanije koje nude velike i popularne brendove, koje ne mogu da pomognu lošim poslovima i kompanijama da se uzdignu ili dostignu ROI (Return of Investiment).
Da li pretražujete internet da bi se uverili da ste stvorili fer vrednost za vaš biznis? Kakav je vaš odgovor? Nemojte previše plaćati, vaše investicije vam se možda nikada neće vratiti. Nemojte uložiti premalo, neće imati nikakvog efekta.
Nejasan ili zastareo sadržaj na vašem sajtu
Kada ste kupac, veoma je frustrirajuće ako na nekom web sajtu naiđete na sadržaj, servis ili ponudu koja je već mesecima, ili još gore- godinama, zastareo. Šta više vaše kupce može da odvuče mogućnost da je informacija koja se na vašem sajtu nalazi pogrešna ili irevelentna, koja bi vašoj publici i potencijalnim kupcima ulila nepoverenje u usluge koje vi na vašem web sajtu nudite. Izbegnite ovo, tako da vaši korisnici ne pretpostave da ste iza vaših konkurenata ili vaših poslovnih mogućnosti.
Dođite do vaših trenutnih, ali i potencijalnih kupaca tako što ćete ažurirati postove na vašem blogu barem jednom nedeljno (pod uslovom da posedujete aktivan blog). Takođe nemojte se praviti važni ako imate mali broj pratioca na društvenim mrežama. Ovo će vam više naneti štete nego dobrog.
Mislite da su svi vaši posetioci ciljna grupa.
Nedostatak fokusa dovodi do nedostatka uspeha. Naravno ako vaši kupci kupe vaš proizvod ili iskoriste vaš servis van sajta ne bi trebalo da ih izneverite. Ali , shvatite prema kome biste trebali da se prilagodite i posvetite im se. Pokušaj da svakoga zadovoljite dovodi do toga da nikoga ne zadovoljite. Koristite pravilo 80/20. Fokusirajte se na 80% vaše publike.
Prvi utisak je najbitniji
Možda ste sposobni za dekoraciju vašeg stana ili radnog prostora, ali izgrađivanje vašeg brenda je dugotrajan i težak posao. Rim nije izgrađen za dan, stoga potrebno je mnogo koraka da biste ostvarili uspeh. Vaš web sajt je ono što vašim kupcima odaje prvi utisak o vama i vašem poslu. Prvi utisak je sve, tako da bi vam bilo bolje da su ti utisci dobri, jer bez toga, vaši posao i ideja su verovatno osuđeni na propast.
Kombinacija boja
Kombinacija boja može da stvori ili uništi sajt . Pogledajte oko sebe kako su drugi koristili boje na njihovim sajtovima . Istraživanje će vam pomoći u tome kakav bi izgled najviše odgovarao vašem sajtu ali poštujući 60:30:10 pravilo koje preporučuje korišćenje 60 % primarne , 30 % srednje i 10% druge boje koja odgovara bilo primarnoj ili sekundarnoj boji . Vaša šema boja je ključ za poboljšanje i čitljivost na vaašem sajtu .
Pravopis i gramatika
Pravopisne i gramatičke greške mogu učiniti da vaš sajt izgleda veoma neprofesionalno . Dakle , lektorišite sve pre nego što na internet stranici istaknete vaše tekstove . Uverite se da nema pravopisnih , gramatičkih ili interpunkcijskih grešaka na sajtu.
Da li su vam se do sada desile neke od navedenih poslovnih grešaka? Kakvu vrstu grešaka ste vi napravili tokom web Marketinga?
Web sajt i njegove prednosti? Kada sam započeo svoj prvi posao pre nekoliko godina, prva stvar o kojoj sam mislio bila je „da li mi je potreban web sajt“.
Zašto sam razmišljao o tome? Zašto mi je potreban web sajt?
Odlučio sam da se prepustim tome i kopiram Steve Jobs-a da bih odgovorio na osnovna pitanja o tome, zašto bih ja, kao vlasnik male kompanije, imao potrebu sa web sajtom.
Razlog #1- Sajt kao onlajn brošura
Kompanije troše milione u pravljenju brošura njihovoj raspodeli. Sa web sajtom možete preskočiti sve to. Vaše potencijalne mušterije mogu da saznaju o vama i svakom vašem proizvodu onlajn. Ako obavljate većinu svog posla kroz umrežavanje i lične veze, oni će hteti da pogledaju vaš sajt.
Razlog #2 Više mušterija
Više od 2.4 milijarde ljudi , svakodnevno koriste internet i od prilike 90% njih je kontaktiralo neku kompaniju ili kupilo nešto onlajn u protekla 12 meseca. Tako da bez web sajta gubite veliki broj kupaca.
Razlog #3 – Poslovna Vrednost
Da li ste pokušali da dobijete poslovnu pozajmicu u skorije vreme? Nije lako ali ako pokušate a bankovni menadžer želi da vidi vaš sajt, bolje bi vam bilo da je dobar. Posao se ne završava samo sa bankom, spoznajna vrednost vašeg biznisa će biti slabija u svačijim očima, pogotovo očima vaših kupaca.
Razlog #4 – Uticaj
Ako imate sajt, potencijalno će ga pregledati hiljade ljudi. Sposobni ste da vršite uticaj na odluke ljudi koji ga pregledaju i na taj ih podučite.
Razlog #5 – Vreme da se pokažete.
Znate li onaj divan osećaj kada ljudi prepoznaju vaš posao i trud? Uz websajt možete da pokažete vaše sposobnosti i budete ponosni na vaš rad. Jedan prost primer je i ovaj web sajt na kome ovo sve čitate. Izrada sajta je samo početak i otvaranje mnogih mogućnosti u bilo kom poslovanju.
Razlog #6 – Pomaže u vezi poslovnih ciljeva
Tako je! Kada počnete da pišete sadržaj za vaš web sajt podsetićete se nekih stvari vezanih za vaš posao o kojima niste mislili godinama. Najverovatnije ćete preispitati vase poslovne ciljeve.
Razlog #6 – Slabe prepreke unosa
Da li ste ikada hteli da pokrenete posao? Sada to možete uraditi uz pomoć virtualnog prostora, korišćenjem nekih od besplatnih web provajdera, za koje uopšte ne morate da platite.
Razlog #8 – 24 sata dnevno
Vaš sajt radi 24 /7 bez ikakvog nadzora ili potrebe zaključavanja. Uvek možete biti tu za vaše kupce.
Razlog #9 – Komunikacija sa sa mušterijama
Uz posedovanje bloga ili jednostavno čestim prisustvom na vašem sajtu, možete da obaveštavate kupce u vezi vaših najnovijih proizvoda i ponuda, promocija, događaja, slika ili bilo kog drugog sadržaja.
Razlog #10 – Marketing
Internet je omogućio potpuno nov pogled na Marketing, kakav pre nije postojao. Vaš sajt može da privlači nove poslove uz pomoć hostovanja marketinških tehnika niskih cena.
Razlog #11 – Podrška za kupce
Možete u velikoj meri smanjiti cenu podrške za kupce tako što ćete uvesti “ticketing” sistem, ili čak FAQ sekciju na vašem web sajtu. Mogu da zamislim oko 5 kompanija koje bi pojednostavile vašu podršku za kupce, pravo sa vašeg web sajta.
Razlog #12 – email@mojsajt.com
Znam da postoje razni načini da ovo uradite ali uz posedovanje web sajta možete da imate sopstvenu email adresu adresa@stagod.com . Mnogo je profesionalna I jednostavna za pamćenje. Znam da volite vašu gmail adresu ali ona ne rezonuje sa vašim kupcima.
Razlog #13 – Pres objave
Znam da ovo zvuči daleko od teme ali ovo je istina. Možete voditi zaista jeftine pres objave onlajn o vašem poslu, ali da biste to radili potreban vam je web sajt. Zaista, imao sam klijente koji su bili niko i ništa a dobili su milione pregleda na YouTube-u samo zahvaljujuči svojim pres objavama.
Razlog #14- Pokaži Otpor
Najbolji odgovor na pitanje “Zašto mi je potreban web sajt” bio bi da bi pokazao otpor. Najlakši način da date otkaz i pritom zaradite za život.
Razlog #15 – Bilo koja tema ili hobi će se isplatiti
Da li volite sport? A balet, alternativni ples, fotografija, letovanja, Kit-Kat, kola, skejtbording, nauku ili životinje? U tom slučaju poslovna ideja samo što vam se nije desila. Na internetu uvek ima mesta za beskrajne brojeve blogova koje mogu da privuku transport i zaradu. Samo izaberite nešto što volite i počnite da pišete o tome
Razlog #16- Povezuj se sa Webmasterima
Ako posedujete web sajt možete sebe nazvati “web masterom”. Cool zar ne? Ali, razlog #16 zbog kog vam je potreban web sajt je taj da na taj način se možete povezati sa drugim vlasnicima sajtova. Što može da rezultuje novim strujama dobitka za vas.
Razlog #17 – Daje vam glas
Da li ste ikada imali raspravu sa nekim i rekli “Napisao sam članak o tome na svom sajtu, zaista ne radi se o tome. “ Divan osećaj. Iz nekog razloga ljudi ne žele da se svađaju sa vama ako ste pisali o nečemu na sajtu. Daje vam pravo gde možete da iskažete vaše mišljenje bez osuđivanja. Ako vam neko ostavi komentar koji vam se ne sviđa , svakako ga možete preneti u spam folder.
Razlog #18 – Radite posao na svoj način
Ne treba vam dozvola vašeg poslodavca ili firminog advokata. Ash Ambridge ima slobodu rečnika sve vreme iz razloga što joj se može, i niko od nje ne traži da prestane. Sada je u poslu svetske klase sa hiljadama kupaca.
Razlog #19 – Prestignite velika imena
Da li ste ikada hteli da uđete u posao, ali niste znali kako da se takmičite sa nekim velikim imenima? Dizajniranjem neverovatno lepog sajta sa solidnom strategijom iza vas, možete da prestignete konkurenciju bez pomuke. Nemate neku šansu da napravite oblakodere ali vaš sajt može da slomi zid koji vas deli.
Razlog #20 – Trenutna verodostojnost
Da li ste ikada imali problema sa prodajom? Ili ubeđivanjem da ste baš vi ta osoba kojoj mogu da veruju? Sa veoma lepo struktuiranim sajtom možete da osnujete trenutnu verodostojnost s bilo kim. Možete da ponudite dokaz da ste u stvari realniji od svih poslova.
Dakle zašto vam je potreban sajt?
Da li biste mogli da smislite par razloga protiv posedovanja web sajta?
Rešili ste da pokrenete web sajt za vaš već postojeći biznis. Znate i sami da ukoliko vaša firma nije vidljiva na internetu kao da i ne postoji. Znate i to da znatno možete povećati prihod izradom sajta i prikazom vaših usluga na internetu.
U redu, znamo sve pozitivne strane izrade sajta. Ali se postavlja novo pitanje, „kako početi, odakle, koje alate koristiti?“. Ukoliko ne znate odgovor, ili nemate vremena da o tome razmatrate ili istražujete na internetu, pozvaćete agenciju koja se bavi izradom sajtova i pitati šta je najbolje za vas, vaš biznis i vašu internet prezentaciju.
Odgovori su različiti, od agencije do agencije. Ponudili su vam WordPress, u nekim slučajevima, jeftinije rešenje ili pak su vam ponudili statički HTML sajt (custom HTML) koji košta nešto više ili je čak i obrnuto. Ne znate šta da radite, ne znate šta je bolje , a da opet ne pretplatite sajt. Kao što rekoh neko će vam ponuditi WordPress sajt a neko custom HTML sajt a vi opet ne znate šta da izaberete.
[Read more…] about WordPress ili statički HTML sajt – Šta je bolje za vaš biznis?
Odgovor je jasan, naravno da jeste. Danas kada na google pretraživaču želite da pretražite nešto što je Vama važno, Google će u prvim rezultatima prikazati samo one stranice koje su prilagođene Vašoj rezulociji ekrana uređaja sa kojeg to i radite što se zove mobile friendly.
Šta to znači? – To znači da su ta mesta rezervisana samo za one sajtove koji su „Mobile-Friendly“ a svi znamo da se danas sve više i više koriste mobilni telefoni i tablet računari što još više daje važnost tome da je vaš sajt baš taj – Prilagodljiv za sve prenosive uređaje.
[Read more…] about Izrada sajtova | Da li je Vaš sajt Mobile Friendly?